woensdag 15 september 2010

pincushion swap adres bekend

Ja de adressen zijn bekend. Maar ja moet ik mijn speldekussen nou aanpassen aan de ontvanger of gewoon blijven bij mijn eerste creatie? Zit in Dubio. Maar goed nu eerst even genieten van de vakantie en dan gaan we daar volgende week wel eens goed over nadenken. Heb gelukkig nog zo'n 5 weken om te beslissen wat ik doe. Ben wel erg benieuwd uit welke hoek mijn speldekussen gaat komen. Erg veel info valt er niet uit dit blog te halen omdat ik nog (steeds) niet veel schrijf. Misschien maakt het uit als ze hier een blikje werpen. Niet dat daar veel creatiefs te vinden is maar goed je weet maar nooit.

Eigenlijk raar, zit ik nu voor de 2e keer deze week een berichtje te tikken maar kan ik geen foto's plaatsen omdat mijn snoertje aan de andere kant van het land ligt. (voordeel is nu wel dat ik eens kan gaan snuffelen in een onbekende quiltwinkel, moet alleen DH nog even inlichten)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten