zondag 17 oktober 2010

WOW

Eindelijk komt er een einde in zicht. ca 5 jaar geleden ben ik met een cursus aan deze WOW begonnen.

Maar nooit echt afgemaakt. Af en toe eens een stukje en dan verdween hij weer in de kast. Nu nog maar 2 klavertjes en dan is het quilt werk klaar.

Nu alleen nog even bedenken wat het word, een kussen of een quiltje voor aan de wand? De meiden vonden het superfijn quiltwerk, vinden jullie dat nou ook. Ik weet wel dat het een aanslag blijft op de topjes van je vingers om dit voor elkaar te krijgen. 

Moet alleen wel even geduld hebben want mijn klosje garen heb ik tijdens de laatse Bee in Zoetermeer laten liggen. Erg handig als je zo dicht bij het einde ben.

2 opmerkingen:

  1. Gelukkig is het speldenkussen aangekomen. Fijn! Je quiltwerk ziet er echt fantastisch uit. Ik zou er een quiltje voor aan de muur van maken: dan komt dat prachtige quiltwerk echt goed tot zijn recht. Succes met beslissen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. INderdaad: wow, wat een mooi speldenkussen! Bijna te mooi om er spelden in te prikken. Dan is die van mij wel erg simpel. Sorry. Met die voet komt het helemaal goed! Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen